ל. ו-א. , בני 50, מרפאה בעיסוק ומהנדס אבטחת מידע, גבעת עדה

הי אורלי, מאוד מתרגשת לשתף אותך

אנחנו בני 50, שכירים, משתכרים טוב, יש לנו בית שאנחנו אוהבים, ואנחנו חיים את החיים, פשוט חיים.

הגענו אלייך בתחושה שאיחרנו את הרכבת.

לא צברנו חסכונות שיתנו לנו ביטחון למקרה שאחד מאיתנו יאבד את מקום העבודה חס וחלילה, על דירה להשקעה הרגשנו שאין מה לחלום,  לא ידענו איך נוכל לעזור לילדים בבוא העת או אם מה שחסכנו לפנסיה יספיק לנו בכלל.

הרגשנו חוסר שקט. היה לנו קשה לחסוך, לא רצינו לוותר על ספונטניות בחיים, הרגשנו שאנחנו חיים מחודש לחודש.  ובאיזה שהוא מקום ישב לנו בראש שכל יום שעובר ואנחנו לא מטפלים בזה, אנחנו מפסידים. החלטנו שאנחנו רוצים יותר וודאות ושכדאי לנו לעשות תכנון פיננסי שמסתכל גם קדימה.

ואז הגענו אלייך.

בתהליך של מספר חודשים בדקת כל חלק וחלק בחיים הכלכליים שלנו. הראית לנו איך המצב יכול להשתנות תוך כמה שנים ואיך נוכל לקנות דירה להשקעה שתתמוך בנו בפנסיה. הראית לנו איך אפשר לחסוך והיום אנחנו חוסכים בכל חודש כ4500 ₪. מי היה מאמין שנגיע למצב כזה.

בעזרתך, ביצענו מהלכים כמו מינוף והשקעה שקודם לא יכולנו לחלום עליהם. נתת לנו את הביטחון שאנחנו יכולים בדרך זו לצבור הון עצמי לדירה להשקעה. זה נותן לנו הרבה שקט.

הליווי העוטף, שלך ושל הצוות שלך גרם לנו להרגיש ביטחון לעשות צעדים שלא היינו עושים לבד. הליווי של יורם, המומחה הפנסיוני שבצוות שלך שמעבר לטיפול בפנסיות וביטוחים עזר לנו לעשות מעבר נכון מעבודה לעבודה, שיחסוך לנו בתשלום המס, זה משהו שבכלל לא ידענו שכדאי לשים לב אליו.

הצלחנו להבין מה אנחנו צריכים לעשות כדי לצבור מספיק הון עצמי לדירת השקעה. התחלנו לחסוך ואף מינפנו כספים קיימים לטובת הגדלת ההון שברשותנו.

והכי מרגש זה שלא ויתרנו על האורח חיים שלנו, על הבילויים, ולא רק שלא ויתרנו היום אנחנו רגועים.

עדיין משתאים מכך שאת החלום הגדול שלנו להגיע לדירה להשקעה בגיל 55 אחרי שבגיל 50 אנחנו עם אפס חסכונות, נגשים בזכותך.

תודה רבה מכל הלב