מיכל אור רודיך, 57, דיאטנית ונטרופתית, רמת השרון

שמי מיכל אור רודיך, אני דיאטנית ונטורופטית עם ותק. יש לי שתי מרפאות, בארץ ובלונדון.

עברתי לרמת השרון ב 2019 באמצע גל הקורונה והפעילות בקליניקה שלי ירדה מ 170 מטופלים ל -2!  הייתי צריכה צריך לבנות הכול מחדש. בכוחות על שאין לי מושג מהיכן שאבתי אותם בניתי לאט מחדש מרפאה עובדת – גל נוסף של קורונה מחק גם אותה.

ירשתי באותה תקופה סכום מסוים מאימי האהובה והיו חסכונות שצברתי עם השנים ובמקביל דירה שרק רכשתי שהסתבר שיש להשקיע בה חצי מיליון שקלים נוספים כדי להביא אותה למצב ראוי למגורים.

אני אמא לשלושה בגילאי עשרים שממש התחילו לגשש דרכם באקדמיה- בטוחה שלא זר לכם שהצעירים לא תמיד נשארים לתואר אחד אלא מזגזגים עד שמוצאים את הדרך – וכך נותבו כספים רבים גם ללימודים כאלה ואחרים.

הייתי חייבת עזרה לעשות סדר כלכלי כדי שהכסף שקיבלתי בירושה לא יתמוסס. רציתי להשקיע נכון את מה שיש כדי שאוכל לדאוג גם לעתיד שלי.

אורלי והצוות עברו על כל מה שיש מה שמושקע ומה שלא מושקע, על הרצונות והתקוות, על התקציב החודשי, כספי הפנסיות הביטוחים השונים ותפרו לי חליפה מדויקת ודרך שהיום, שנה אחרי שפניתי אל אורלי רובין- אני כבר רואה את המקום הזה שכולנו רוצים – שקט כלכלי ויודעת שבבוא העת לצאת לפנסיה – אוכל לעשות זאת בכבוד ובנחת.

 

תודה לאורלי ולצוות שלה, אנשים מקצועיים ומדויקים.
לי אישית עזרתם מאוד!