אביטל קולקר (29) קלינאית תקשורת , ואלון קולקר (32) מהנדס חשמל מנהל פרויקטים, באר שבע

בתור ילד אני זוכר שהיו הרבה חששות סביב השקעות כספיות, שמא נסתבך ולא יהיה.

זה השפיע עלי מאוד.

בעיקר הכניס בי פחד מהתחייבויות.

רק הרעיון של משכנתא גרם לי לפיק ברכיים. לא האמנתי שאי פעם אקח משכנתא.

רציתי להרגיש בטוח, לחיות ברווחה כלכלית ולא להיות תלוי רק בשכר מהעבודה.

במשך שנים, אשתי ואני, התקשינו לקבל החלטות הקשורות בכסף שלנו- איך להשקיע, איפה נכון להשקיע? המון שאלות וחוסר ביטחון, עם ידע מועט שגרמו לנו להימנע מביצוע פעולות שיקדמו אותנו כמשפחה.

הבנו שאנחנו צריכים יעוץ כלכלי. קיבלנו המלצה מבן משפחה על אורלי. לקח זמן מה משיחת הטלפון הראשונה שלנו עד שהרגשנו בשלים לעשות דרך. הבנו, כבר בשיחה הראשונה, שאנחנו באים לעבוד ושהתהליך עם אורלי הוא עמוק, יסודי, מחייב.

השבוע סיימנו את התהליך. אנחנו מרגישים ביטחון. יש לנו דרך, אנחנו כבר לא תלויים באוויר. יש לנו תכנית מגירה לקטסטרופות, אנחנו יודעים שאנחנו פועלים גם למען העתיד של הבת שלנו כי אנחנו חוסכים לה כסף.

התהליך גרם לנו להבין שאנחנו רוצים להגדיל הכנסה ולצמוח כלכלית. אנחנו בשלבים מתקדמים של רכישת דירת פינוי בינוי להשקעה שצפויה להגדיל לנו את ההון בצורה משמעותית.

משהו נפתח בנו.

היום אנחנו מבינים את הדברים אחרת ולא נותנים לפחדים ואמונות לעצור אותנו. פתאום אנחנו מזהים שנבנתה בנו תחושת מסוגלות. אנחנו כבר מבינים שרכישת דירה זה לא גדול עלינו כי גילינו שאפשר לייצר גמישות גם בתוך ההתחייבויות.

אנחנו מרגישים יותר שקטים ורגועים בנושא הכלכלי. מעבר לזה אנחנו מבינים בדיוק איפה אנחנו נמצאים מבחינה כלכלית, לאן אנחנו שואפים להגיע ומה אנחנו צריכים לעשות כדי להגיע לשם.

 

תודה רבה אורלי על תהליך ששינה את חיינו