אלון 40, היי טק, והדר 42, משאבי אנוש , קרית אונו

הגענו לאורלי לתהליך לזוגות צעירים לפני 10 שנים.

היא שאלה אותנו שאלות שגרמו לנו לחשוב יחד ולהחליט מראש איזה משפחה נהיה מבחינה כלכלית. שאלות שהניעו אותנו לפעולה.

התהליך עם אורלי היה כל כך משמעותי מבחינתנו כי הוא שינה את תפיסת עולמינו בנושא כסף. יצאנו ממוקדי מטרה והכנסה פסיבית הפכה להיות אחת המטרות שבראש הרשימה שלנו.

במהלך העשור רכשנו 3 דירות!

חזרנו לאורלי השנה לתהליך נוסף.

בעקבות מה שקרה בארץ התעוררו חששות לגבי השארת הכספים בארץ, עלו בנו מחשבות על השקעות בחול. אורלי התייחסה לחששות שלנו ופרסה בפנינו את התמונה המלאה, היתרונות והחסרונות של שני שווקים עליהם חשבנו. הידע שלה בנדל"ן חסך לנו הרבה מאוד זמן וטעויות וזה שווה הרבה מאוד.

אורלי ניתחה את פוטנציאל עליית הערך של הנכסים שיש לנו בארץ כדי לעזור לנו להבין מאיזה מהנכסים אפשר להיפרד. בהזדמנות זו פתחנו ובדקנו מחדש את כל הנושאים הכלכליים בחיים שלנו  ועשינו התאמות.

לאחרונה עברנו לגור לתקופה בחו"ל. הניהול של הכנסות והוצאות בישראל ובפורטוגל מורכב יותר. אורלי עזרה לנו גם עם זה, ניהול של תקציב כפול בארץ ובחו"ל. האקסל שהיא נותנת בתהליך הוא כלי מצוין לקבל החלטות ונעזרנו בו מאוד.

למרות המעבר לחול שיכול להיות מטלטל מבחינה כלכלית, אנחנו מרגישים יציבים כלכלית ובשליטה. זה גורם לנו להרגיש רגועים.

קשה לקבל החלטות כלכליות בין בני זוג. אנחנו מרגישים שאורלי היא גורם מייצב בתא המשפחתי. היא גורם נוסף, אובייקטיבי שנותן שיקוף לדברים וחוות דעת על עסקאות, כיוון זה או אחר, היא שולטת בנתונים המספריים וזה עוזר לנו לקבל החלטות.

לדעת שיש מישהו שמכיר את התמונה הכלכלית המלאה שלך ועוזר לך לקבל החלטות בכל שלב, זה משהו שאין לו מחיר.