בת 50, אקטוארית, אזור השפלה

אני בת 50, אקטוארית באחת מחברות הביטוח הגדולות בארץ.

עולם הפיננסים לא זר לי.

הגעתי לאורלי רובין לתהליך תכנון פיננסי במהלך תהליך גירושין. הייתי במערבולת ריגשית, לפני החלטות כלכליות שישפיעו עלי ועל ילדי שנים קדימה. פחדתי לעשות טעות. זה שאני אקטוארית וטובה מאוד בעבודה שלי חידד לי כמה חשוב שאיעזר בבעלת מקצוע המתמחה בתכנון פיננסי של משפחות.

רציתי ליווי של בעלת מקצוע מהשורה הראשונה, ניטרלית שתסתכל על כל העניינים הכלכליים שלי, הכסף הפנוי שלי, התקציב החודשי, הביטוחים והפנסיות, ההשקעות שלי ותראה לי איך התמונה הזאת יכולה לעזור לי להיעמד על הרגלים אחרי הגירושין ולהביא אותי למטרות שלי בחיים.

פחדתי להיכנס למינוסים, היה לי חשוב להיות מסוגלת לחסוך לבנות שלי סכום כסף ללימודים, חתונה, דירה, ולרכוש עבור עצמי דירה למגורים או השקעה.

מאוד רציתי לבנות חוסן פיננסי כדי שארגיש יציבה ואוכל לקבל החלטות לגבי החיים שלי מבלי להסתכל רק על הכסף, אלא גם על הרצונות שלי. סוג של חופש להחליט.

הליווי עשה לי סדר גדול לגבי המצב הכלכלי שלי. הבהיר לי מה המצב שלי כיום, לאן רוצה להגיע ומה הדרך לשם. זה גם נתן לי הרבה ידע, והכניס אותי לאמביציה לייצר מקורות הכנסה נוספים. בהשראת התהליך, נרשמתי ללימודי שוק ההון מתוך מחשבה על יצירת הכנסה פסיבית דרך מסחר יומי.

אורלי עזרה לי להבין איזה השקעה מתאימה לי ונתנה לי ביטחון לעשות צעדים כמו לרכוש דירה. היא גרמה לי להרגיש כמה זה חשוב שאעשה את המאמץ עכשיו ולא אוותר לעצמי כדי שיהיה לי חוסן פיננסי. היא הסבירה לי למה חשוב שאעשה זאת עכשיו כששוק הנדל"ן בירידה.

אורלי והצוות שלה מאוד מקצועיים ואני מרגישה מוחזקת. גם ברגעים שהייתי מאוד עמוסה בעבודה, אורלי רתמה אותי בעדינות לא לוותר לעצמי ולהמשיך לטפל בדברים עד שכל העניינים הכלכליים בחיי יהיו מסודרים עד הסוף.

רוב האנשים לא מבינים שכשהם הולכים ליועץ כלכלי הם לא משקיעים ביועץ אלא בעצמם. נכון, זה עולה כסף אבל אני רואה את זה כהשקעה בעצמי ואני כבר רואה איך ההשקעה חוזרת אלי.

השקעתי בעצמי ואני ממש שמחה שעשיתי את זה. לא האמנתי כשנכנסתי לתהליך שבסיומו ארכוש דירה ואף אפתח לעצמי אפיקים נוספים להכנסה.

תודה רבה אורלי