נועה, עצמאית, 56, תל אביב

הי אורלי,

אני עצמאית, בת 56 יודעת לעבוד הרבה ולהרוויח טוב, אך במקצוע שלי, אני משתכרת לפי שעות העבודה שלי. כך ששכרי מוגבל.

 

אני "אוהבת לחיות", לבלות לנסוע ולקנות.

 

אחרי אובדן בחיי, הבנתי שאני ורק אני, אחראית על עצמי, ושאני זקוקה לעזרה ויד מלווה בניהול החסכונות וההוצאות כדי שאוכל להיות רגועה שאתבגר ואזדקן בכבוד.

היה לי חשוב להבין מה הם גבולות הגזרה שלי מבחינת הוצאות.

בעיקר רציתי שנושא הכסף, יהיה בתחומי המציאות ולא בתחומי ההרגשה והמשאלה.

 

הגעתי לאורלי דרך המלצה.

כשנפגשנו לראשונה, פגשתי אישה מאד יפה ובטוחה, שנסכה בי ביטחון.

 

עבודת הריכוז של הנתונים וההתחייבות הפנימית, הייתה לי קשה. נבהלתי מהמסע, כעסתי על אורלי, תחילת הדרך הייתה מעמסה, ריחמתי על עצמי, ובאמת לא הבנתי מה אנחנו עושות. חוויתי עלבון להכיר בעובדה שהתייחסותי לכסף היא בעיקרה רגשית ולא מציאותית.

אחרי ארבעה חודשים, כבר הרגשתי את ההבדל.

 

נדהמתי להכיר בהשפעה הנרחבת שהמהלך המשותף עם אורלי, הביא לחיי. הבעלות שכבשתי על הכסף שלי. המחויבות של אורלי ללוות אותי במסע ההתמסרות שלי לעצמי. לקח לי זמן להסכים להבין מה אנחנו עושות יחד, במה אני זקוקה לאורלי שלא הייתי יכולה לעשות לבד.

 

התחדדה לי ההבנה של סדרי העדיפויות שלי, ובהתאמה הפניית המשאבים הכספיים, וגם חסכונות מותאמים לצרכיי, שנוסכים בי בטחון. אני מתנהלת בטוחה יותר עם עצמי, לקחתי אחריות רבה יותר על חיי, בתוכי אני זקופה עוד יותר.

 

כיום, אחרי שנה של עבודה משותפת, אני שמחה על הבחירה שלי באורלי רובין. מתוך ההכרות עימה והעבודה המשותפת והמחויבות שלה להמשיך ולצעוד בדרך זו של בדיקה תקופתית להתנהלות הכספית שלי בהתאמה לשינויים המתרחשים כל העת.

 

אורלי, מקשיבה ומדברת בגובה העיניים, תמיד בשפה ברורה, לא מתקשטת במילים לועזיות או מקצועיות , אותן, הדיוטות בכלכלה אינם מבינים. ההתאמה לצרכים שלי, לדרך חיי שלי, בצניעות ובנדיבות הלב והשכל אורלי מקשיבה ואוספת את כל הפרטים שסיפרתי והבאתי. היא זוכרת מי אני, וכל מפגש הוא ייחודי. כי הוא מותאם.

 

אורלי אשת מקצוע אותנטית, הרגשתי סקרנות אמיתית להיטיב עימי, וחשיבה רעננה ולא תבניתית.