תכנון פיננסי להייטקיסטים

אתם רוצים לייצר מקפצה כלכלית מהשכר הגבוה שלכם
להפחית תלות בשכר מעבודה
להשקיע את הכסף שלכם ולייצר מנוע צמיחה נוסף

התדמית היוקרתית והנחשקת המתלווה לצמד המילים "עובדי הייטק", יושבת על היותכם בקדמת הטכנולוגיה והחדשנות, אבל בעיקר קשורה למשכורות הגבוהות שאתם מרוויחים. אלו סכומים נאים ויפים, אך לא הכל ורוד – ישנם היבטים נלווים שדורשים מכם תשומת לב והיערכות כלכלית.

עולם ההייטק מאופיין בחוסר ביטחון תעסוקתי – טווחי העסקה קצרים, תדירות גבוהה של מעברי תפקידים ואי וודאות לגבי העתיד. בנוסף, אתם מרוויחים הרבה אך אין לכם זמן לטפל בכסף שלכם. העומס הגדול בעבודה יוצר תחושה של "כלוב זהב", אך אתם חוששים לרדת ברמת החיים אליה התרגלתם.

חשוב לכם להפחית את התלות בשכר מעבודה. הייתם שמחים לייצר עצמאות כלכלית, להרוויח יותר ולעבוד פחות. ובעיקר, אתם רוצים שהכסף שאתם מרוויחים יתחיל לעבוד עבורכם – לייצר מקפצה כלכלית שתאפשר לכם להבטיח את רמת החיים ואת העתיד שלכם.

תוכנית הליווי הפיננסי לאנשי הייטק מספקת תכנון כלכלי וכלים להתנהלות פיננסית נכונה, המותאמים למאפיינים הייחודיים לעובדי התחום. התהליך מסייע לבסס חוסן פיננסי וחיי רווחה בתנאי התעסוקה הדינמיים והמשתנים, לא רק בתקופת העבודה בהיי טק, אלא גם שנים אחרי, ולאפשר התמודדות עם התנודתיות וחוסר היציבות של התחום.

התהליך כולל:

  • אפיון וסקירה של הצרכים הפיננסיים, המטרות והיעדים
  • סדר ובהירות בנושאים הכלכליים
  • בניית חוסן פיננסי למשפחה
  • בניית תשתית להתנהלות כלכלית נכונה כבסיס לצמיחה כלכלית
  • מיקסום הפוטנציאל הכלכלי ויצירת הכנסה פסיבית
  • ליווי ותמיכה ביישום התוכנית בפועל

רוצים להפוך את החלומות הכלכליים שלכם לעשייה ממשית? דברו איתי